تغییرات iOS 14 ؛ سیستم عامل آی او اس ۱۴ معرفی شد.

سه شنبه 3 تیر 1399 903 بازدید کننده گروه آخرین اخبار

تغییرات iOS 14 ؛ سیستم عامل آی او اس ۱۴ معرفی شد.

اپل لحظاتی پیش در اولین لحظات شروع کنفرانس WWDC20 که برای نخستین بار به شکل مجازی و بدون تماشاگر برگزار می‌شود، از iOS 14 به طور رسمی پرده‌برداری کرد. آی او اس ۱۴ در کنار تغییرات ظاهری، به طور کلی با ارائه ویژگى هاى کوچک ولی اثرگذار آیفون را به اوجبرساند.



تغییرات iOS 14 ؛ سیستم عامل آی او اس ۱۴ روی دور تغییر

 


ویژگی App Library

اولین ویژگی ویژگی App Library است که اپ های شما را بر اساس علاقه مندی شما در دسته بندی های متفاوت دسته بندی می کند.این اپ هادر دسته های مختلف و مشترک هوم اسکرین های مجزایی را به وجود می آورند که فعالیت هوم اسکرین را به شدت هوشمند خواهند کرد.

 

ویجت خفن تر از همیشه

ویجت ها بنظر مهم ترین قابلیت iOS 14 هستند که به صورت کامل هوم اسکرین را دگرگون خواهند کرد.این ویژگی که مدتی پیش نیز شایعه شده بود. مانند اندروید ویجت های بخش Today View را جابجا و به بخش هوم اسکرین انتقال می دهند.ویجت ها بخش هوم اسکرین را به شدت تحت تاثیر قرار داده اند و رخ جدیدی را برای هوم اسکرین ساخته اند.

 

بالاخره تصویر در تصویر

اپل بالاخره در iOS 14 قابلیت تصویر در تصویر را دقیقا مشابه این قابلیت در آیپد قرار داده است.شما می توانید ویدیویی که نگاه می کنید رادر جای جای سیستم عامل به صورت متحرک قرار دهید و به کار های مخصوص خود نیز در حال شنیدن و یا دیدن ویدیو بپردازید.

 

 

سیری ، کوچولو تر از همیشه

طراحی سیری نیز بسیار کامپکت و کوچک شده.سیری دیگر فضای زیادی را اشغال نمی کند و همان زیر میماند تا تجربه ای کم نقص از یک دستیار صوتی را داشته باشید.

ویژگی های دیگر

آی او اس ۱۴ اپلیکیشن تازه ای با نام Translate را در خود جای داده که صحبت های آفلاین را با توجه به این اپ‌ می توانید به ۱۱ زبان ترجمهکنید.


تغییر دیگر iOS 14 به بخش آی مسیج خلاصه می شود.

جایی که اکنون در آن می توانید افراد مختلف را منشن کنید و بخش Reply را با توجه به این تغییر در آی مسیج شاهد هستیم.همچنین در آی مسیج برای اولین بار می توانید پیام هارا سنجاق کرده و ایموجی های تازه ای را استفادهکنید.
اپل مپس در آی او اس ۱۴ بهبود هایی یافته که حالا بهتر مى تواند با نقشه گوگل به رقابت بپردازد. در سیستم عامل آی او اس ۱۴ امکان مسیریابی با دوچرخه به اپلیکیشن نقشه و مسیریاب اضافه شده است. لازم به ذکر است که از این به بعد اپل مپس امکان تشخیص تغییراتارتفاع و جاده‌های خلوت و شلوغ را هم داراست.
در ادامه اما نمایش ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی هم ویژگی جدید اپل مپس است که طی همکاری اپل با بی ام و و فورد به وجود آمده است. در همین مسیر CarPlay هم به‌روزرسانی شده و اکنون به غیر از والپیپرهای جدید می‌توانید به گزینه‌های جدیدی شامل ایستگاه‌های شارژخودروی برقی، پارکینگ و غذای فوری هم دسترسی داشته باشید.در ادامه اما CarKey نیز معرفی شد که امکان دسترسی آسان‌تر به خودرو از طریق آیفون را فراهم می‌کند و بی ام و سری ۵ سال آینده نخستین خودرویی است که از این ویژگی پشتیبانی خواهد کرد. با این ویژگی می توانید که از طریق آیفون و NFC قفل درب خودرو را بازگشایی کنید.


مشخصات من نمایش داده شود :
کد روبرو را وارد کنید :
تغییرات iOS 14 ؛ سیستم عامل آی او اس ۱۴ معرفی شد.شیراز آنلاین اولین وارد کننده تجهیزات شبکه در ایران6/23/2020اپل لحظاتی پیش در اولین لحظات شروع کنفرانس WWDC20 که برای نخستین بار به شکل مجازی و بدون تماشاگر برگ... اپل لحظاتی پیش در اولین لحظات شروع کنفرانس WWDC20 که برای نخستین بار به شکل مجازی و بدون تماشاگر برگزار می‌شود، از iOS 14 به طور رسمی پرده‌برداری کرد. آی او اس ۱۴ در کنار تغییرات ظاهری، به طور کلی با ارائه ویژگى هاى کوچک ولی اثرگذار آیفون را به اوجبرساند.‌تغییرات iOS 14 ؛ سیستم عامل آی او اس ۱۴ روی دور تغییر ویژگی App Libraryاولین ویژگی ویژگی App Library است که اپ های شما را بر اساس علاقه مندی شما در دسته بندی های متفاوت دسته بندی می کند.این اپ هادر دسته های مختلف و مشترک هوم اسکرین های مجزایی را به وجود می آورند که فعالیت هوم اسکرین را به شدت هوشمند خواهند کرد. ویجت خفن تر از همیشهویجت ها بنظر مهم ترین قابلیت iOS 14 هستند که به صورت کامل هوم اسکرین را دگرگون خواهند کرد.این ویژگی که مدتی پیش نیز شایعه شده بود. مانند اندروید ویجت های بخش Today View را جابجا و به بخش هوم اسکرین انتقال می دهند.ویجت ها بخش هوم اسکرین را به شدت تحت تاثیر قرار داده اند و رخ جدیدی را برای هوم اسکرین ساخته اند. بالاخره تصویر در تصویراپل بالاخره در iOS 14 قابلیت تصویر در تصویر را دقیقا مشابه این قابلیت در آیپد قرار داده است.شما می توانید ویدیویی که نگاه می کنید رادر جای جای سیستم عامل به صورت متحرک قرار دهید و به کار های مخصوص خود نیز در حال شنیدن و یا دیدن ویدیو بپردازید.  سیری ، کوچولو تر از همیشهطراحی سیری نیز بسیار کامپکت و کوچک شده.سیری دیگر فضای زیادی را اشغال نمی کند و همان زیر میماند تا تجربه ای کم نقص از یک دستیار صوتی را داشته باشید.ویژگی های دیگرآی او اس ۱۴ اپلیکیشن تازه ای با نام Translate را در خود جای داده که صحبت های آفلاین را با توجه به این اپ‌ می توانید به ۱۱ زبان ترجمهکنید.تغییر دیگر iOS 14 به بخش آی مسیج خلاصه می شود.جایی که اکنون در آن می توانید افراد مختلف را منشن کنید و بخش Reply را با توجه به این تغییر در آی مسیج شاهد هستیم.همچنین در آی مسیج برای اولین بار می توانید پیام هارا سنجاق کرده و ایموجی های تازه ای را استفادهکنید.اپل مپس در آی او اس ۱۴ بهبود هایی یافته که حالا بهتر مى تواند با نقشه گوگل به رقابت بپردازد. در سیستم عامل آی او اس ۱۴ امکان مسیریابی با دوچرخه به اپلیکیشن نقشه و مسیریاب اضافه شده است. لازم به ذکر است که از این به بعد اپل مپس امکان تشخیص تغییراتارتفاع و جاده‌های خلوت و شلوغ را هم داراست.در ادامه اما نمایش ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی هم ویژگی جدید اپل مپس است که طی همکاری اپل با بی ام و و فورد به وجود آمده است. در همین مسیر CarPlay هم به‌روزرسانی شده و اکنون به غیر از والپیپرهای جدید می‌توانید به گزینه‌های جدیدی شامل ایستگاه‌های شارژخودروی برقی، پارکینگ و غذای فوری هم دسترسی داشته باشید.در ادامه اما CarKey نیز معرفی شد که امکان دسترسی آسان‌تر به خودرو از طریق آیفون را فراهم می‌کند و بی ام و سری ۵ سال آینده نخستین خودرویی است که از این ویژگی پشتیبانی خواهد کرد. با این ویژگی می توانید که از طریق آیفون و NFC قفل درب خودرو را بازگشایی کنید.5.0
ارتباط با پشتیبانی شیرازآنلاین
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید