تراز تجاری کشور یک میلیارد دلار مثبت شد

چهار شنبه 10 شهریور 1400 285 بازدید کننده گروه اقتصاد

تراز تجاری کشور یک میلیارد دلار مثبت شد

 

تراز تجاری کشور یک میلیارد دلار مثبت شد

مهدی میر اشرفی رئیس کل گمرک با اشاره به تجارت 5 ماهه کشور گفت : علیرغم تحریم ها و کرونا،صادرات از واردات پیشی گرفته و تراز تجاری یک میلیارد دلار مثبت است.

17 میلیارد و 600 میلیون دلار در این مدت صادارت داشتیم و در کنار آن 16 میلیارد و 600 میلیون دلار واردات ثبت شده است.به لحاض ارزشی در صادرت 62 درصد افزایش نشان می دهد.

مسیر کامیونی ایران و ارمنستان نیز بازگشایی شد

محمد جواد هدایتی مدیر کل دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: مسیر اصلی ترانزیتی قاپان-گوریس در مرز ایران و ارمنستان بعد از ظهر دیروز باز شد و تردد کامیون های ترانزیتی به حالت عادی در آمد.

باز شدن این محور اثر به نتیجه رسیدن مذاکرات آذربایجان و ارمنستان انجام


مشخصات من نمایش داده شود :
کد روبرو را وارد کنید :
تراز تجاری کشور یک میلیارد دلار مثبت شدشیراز آنلاین اولین وارد کننده تجهیزات شبکه در ایران9/1/2021 تراز تجاری کشور یک میلیارد دلار مثبت شدمهدی میر اشرفی رئیس کل گمرک با اشاره به تجارت 5 ماهه کش...  تراز تجاری کشور یک میلیارد دلار مثبت شدمهدی میر اشرفی رئیس کل گمرک با اشاره به تجارت 5 ماهه کشور گفت : علیرغم تحریم ها و کرونا،صادرات از واردات پیشی گرفته و تراز تجاری یک میلیارد دلار مثبت است.17 میلیارد و 600 میلیون دلار در این مدت صادارت داشتیم و در کنار آن 16 میلیارد و 600 میلیون دلار واردات ثبت شده است.به لحاض ارزشی در صادرت 62 درصد افزایش نشان می دهد.مسیر کامیونی ایران و ارمنستان نیز بازگشایی شدمحمد جواد هدایتی مدیر کل دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: مسیر اصلی ترانزیتی قاپان-گوریس در مرز ایران و ارمنستان بعد از ظهر دیروز باز شد و تردد کامیون های ترانزیتی به حالت عادی در آمد.باز شدن این محور اثر به نتیجه رسیدن مذاکرات آذربایجان و ارمنستان انجام5.0
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید