سقوط مجدد پادشاه رمز ارز ها

چهار شنبه 17 شهریور 1400 316 بازدید کننده گروه اقتصاد

سقوط مجدد پادشاه رمز  ارز ها

 

بر اساس گزارش شیراز آنلاین با ادامه معاملات در روز گذشته، بیت کوین (BTC) به شدت سقوط کرد. یک روزناپایدار قیمت بیت کوین را در یکی از بی ثبات ترین روز های سال به زیر 43 هزار دلار رساند

داده های cointelegraph markets pro و trading view این نوسان را به تصویر کشید، بیت کوین ناگهان سطح روانی 50 هزار دلار را از دست داد

این حرکت تنها چند ساعت پس از آن صورت گرفت که تحلیلگران به طور مشترک توافق کردند که BTC/USD باید 50 هزار دلار را برای حفظ حرکت صعودی نگه دارد.

به گفته تحلیل گران و متخصصان امر،آغاز پذیرش بیت کوین به عنوان پول قانونی در السالوارد یک عامل صعودی به شمار می رفت که می توانست روند صعودی این رمز ارز را تسریع کند اما در حال حاضر فروکش کرده است.

میشب ون د پاپ، از کوین تلگراف، 49 هزار و 500 دلار را به عنوان نقطه بازگشتی در صورت عدم حمایت و پشتیبانی عنوان کرد.به گفته او بعد از آن 44 هزار دلار می تواند توقف بعدی باشد.

در زمان نگارش این مقاله،با قیمت های ناپایدار، بیت کوین در حدود 46 هزار و 800 دلار معامله شد که بسیار پایین تر از حداقل مطلوب می باشد.

همچنین معامله گر و تحلیل معروف اسکات ملکر، معروف به (گرگ بازار ها) تجار بزرگ را مقصر دانست.

قیمت طلا و نقره  در معاملات روز سه شنبه به شدت کاهش پیدا کرد. سود سنگین و توقف ضعیف بلند مدت معامله گران آتی کوتاه مدت، امروز پس از آنکه قیمت هر دو فلز در بالاترین حد خود در چهار هفته گذشته در جمعه گذشته رسید، امروز مشخص شد.

(بازار های خارجی) کلیدی امروز نیز برای فلزات نزولی بود. شاخص دلار آمریکا به طور کامل بالا رفته و قیمت نفت خام پایین تر بود. گاو های فلزی امن بسیار مایوس شدند که بازار ها نتوانستند علاقه آن ها ار به دست آوردند و در واقع به دلیل عدم ریسک شدیدتر در بازار برای شروع هفته معاملات متحده به شدت روند فروش را پیش گرفتند.

آخرین معاملات آتی طلا در اکتبر با 36.4 دلار کاهش به 1795.10 دلار رسید، نقره آخرین بار با 0.427 دلار کاهش به 24.38 دلار هر اونس رسید.

برجسته ترین داده های اقتصادی این هفته سخنرانی های برنامه ریزی شده برخی از مقامات فدرال رزرو ایالات متحده و نشست منظم سیاست پولی بانک مرکزی اروپا در روز پنجشبه است. در گزارش مشاغل منفی آمریکا در روز جمعه گذشته، بسیاری معتقدند که فدرال رزرو نمی تواند به محض این که بسیاری از مقامات فدرال رزرو بخواهند خرید اوراق قرضه خود را کاهش دهد.

دلار آمریکا سعی می کند از فشار شدید فروش اخیر که قیمت ها را به پایین ترین سطح در چهار هفته گذشته رسانده بود،در حال حاضر شاخص دلار 92.537 واحد است.

قیمت آتی نفت خام NYMEX پایین تر حرکت کرد و در حدود 68.27 دلار در هر بشکه معامله می شود. در عین حال، بازده اسکناس 10 ساله خزانه داری ایالات منحده در حال حاضر 1.365 است.


سقوط مجدد پادشاه رمز ارز هاشیراز آنلاین اولین وارد کننده تجهیزات شبکه در ایران9/8/2021 بر اساس گزارش شیراز آنلاین با ادامه معاملات در روز گذشته، بیت کوین (BTC) به شدت سقوط کرد....  بر اساس گزارش شیراز آنلاین با ادامه معاملات در روز گذشته، بیت کوین (BTC) به شدت سقوط کرد. یک روزناپایدار قیمت بیت کوین را در یکی از بی ثبات ترین روز های سال به زیر 43 هزار دلار رساندداده های cointelegraph markets pro و trading view این نوسان را به تصویر کشید، بیت کوین ناگهان سطح روانی 50 هزار دلار را از دست داداین حرکت تنها چند ساعت پس از آن صورت گرفت که تحلیلگران به طور مشترک توافق کردند که BTC/USD باید 50 هزار دلار را برای حفظ حرکت صعودی نگه دارد.به گفته تحلیل گران و متخصصان امر،آغاز پذیرش بیت کوین به عنوان پول قانونی در السالوارد یک عامل صعودی به شمار می رفت که می توانست روند صعودی این رمز ارز را تسریع کند اما در حال حاضر فروکش کرده است.میشب ون د پاپ، از کوین تلگراف، 49 هزار و 500 دلار را به عنوان نقطه بازگشتی در صورت عدم حمایت و پشتیبانی عنوان کرد.به گفته او بعد از آن 44 هزار دلار می تواند توقف بعدی باشد.در زمان نگارش این مقاله،با قیمت های ناپایدار، بیت کوین در حدود 46 هزار و 800 دلار معامله شد که بسیار پایین تر از حداقل مطلوب می باشد.همچنین معامله گر و تحلیل معروف اسکات ملکر، معروف به (گرگ بازار ها) تجار بزرگ را مقصر دانست.قیمت طلا و نقره  در معاملات روز سه شنبه به شدت کاهش پیدا کرد. سود سنگین و توقف ضعیف بلند مدت معامله گران آتی کوتاه مدت، امروز پس از آنکه قیمت هر دو فلز در بالاترین حد خود در چهار هفته گذشته در جمعه گذشته رسید، امروز مشخص شد.(بازار های خارجی) کلیدی امروز نیز برای فلزات نزولی بود. شاخص دلار آمریکا به طور کامل بالا رفته و قیمت نفت خام پایین تر بود. گاو های فلزی امن بسیار مایوس شدند که بازار ها نتوانستند علاقه آن ها ار به دست آوردند و در واقع به دلیل عدم ریسک شدیدتر در بازار برای شروع هفته معاملات متحده به شدت روند فروش را پیش گرفتند.آخرین معاملات آتی طلا در اکتبر با 36.4 دلار کاهش به 1795.10 دلار رسید، نقره آخرین بار با 0.427 دلار کاهش به 24.38 دلار هر اونس رسید.برجسته ترین داده های اقتصادی این هفته سخنرانی های برنامه ریزی شده برخی از مقامات فدرال رزرو ایالات متحده و نشست منظم سیاست پولی بانک مرکزی اروپا در روز پنجشبه است. در گزارش مشاغل منفی آمریکا در روز جمعه گذشته، بسیاری معتقدند که فدرال رزرو نمی تواند به محض این که بسیاری از مقامات فدرال رزرو بخواهند خرید اوراق قرضه خود را کاهش دهد.دلار آمریکا سعی می کند از فشار شدید فروش اخیر که قیمت ها را به پایین ترین سطح در چهار هفته گذشته رسانده بود،در حال حاضر شاخص دلار 92.537 واحد است.قیمت آتی نفت خام NYMEX پایین تر حرکت کرد و در حدود 68.27 دلار در هر بشکه معامله می شود. در عین حال، بازده اسکناس 10 ساله خزانه داری ایالات منحده در حال حاضر 1.365 است.5.0
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید