تاریخ انتشار رابطه کاربری MUI12

یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 902 بازدید کننده گروه آخرین اخبار

تاریخ انتشار رابطه کاربری MUI12

طبقه آخرین اخبار منتشر شده در مورد رابطه کاربری گوشی های شیائومی MIUI12 این کمپانی به زودی این رابطه کاربری را در نقاط مختلف دنیا منتشر میشود.

کمپانی شیائومی اعلام کرده که این رابطه کابری ابتدا برای کابران چینی عرضه میشود.طبقه خبر های جدید این رابطه کاربری در 30 اردیبهشت منتشر میشود.این خبر در توییتر منتسب به MIUI منتشر شده که در کار این خبر عکس هایی از قابلیت های این رابطه کاربری رو نمایی کرده است.این رابطه کاربری هم اکنون در چین در اختیار کاربران چینی قرار گرفته شده.

این رابطه کاربری قابلیت دارک مود را وارد فاز جدیدی کرده. این ربطه کاربری برای 30 گوشی شیائومی ارائه میشود.رابط کاربری جدید قادر به بررسی اپلیکیشن‌ها است و به کاربر نشان می‌دهد کدامیک بدون اطلاع وی به امکانات مختلف گوشی هوشمند دسترسی دارند. چندی پیش گفته شد که شیائومی در هند اقدام به جذب افرادی برای آزمایش رابط کاربری MIUI 12 کرده است و روی رام جهانی آن کار می‌کند. تاکنون مشخص شده است که بیش از ۳۰ محصول از شیائومی رابط کاربری MIUI 12 را دریافت خواهند کرد.

حالت تاریک جدید رابط کاربری MIUI 12 که شیائومی از آن با نام Dark Mode 2.0 یاد می‌کند ضمن تاریک کردن فضای کلی رابط کاربری، قابلیت کاهش نور والپیپرها را به گوشی‌های شیائومی می‌آورد. قابلیت دارک مود ۲ خودش را با ساعت‌های خاص وفق می‌دهد و این یعنی به‌مرور زمان هرچه به شب نزدیک شوید، روند تیره شدن والپیپر به‌تدریج بیشتر می‌شود. 

 


مشخصات من نمایش داده شود :
کد روبرو را وارد کنید :
تاریخ انتشار رابطه کاربری MUI12شیراز آنلاین اولین وارد کننده تجهیزات شبکه در ایران5/10/2020طبقه آخرین اخبار منتشر شده در مورد رابطه کاربری گوشی های شیائومی MIUI12 این کمپانی به زودی این رابطه... طبقه آخرین اخبار منتشر شده در مورد رابطه کاربری گوشی های شیائومی MIUI12 این کمپانی به زودی این رابطه کاربری را در نقاط مختلف دنیا منتشر میشود.کمپانی شیائومی اعلام کرده که این رابطه کابری ابتدا برای کابران چینی عرضه میشود.طبقه خبر های جدید این رابطه کاربری در 30 اردیبهشت منتشر میشود.این خبر در توییتر منتسب به MIUI منتشر شده که در کار این خبر عکس هایی از قابلیت های این رابطه کاربری رو نمایی کرده است.این رابطه کاربری هم اکنون در چین در اختیار کاربران چینی قرار گرفته شده.این رابطه کاربری قابلیت دارک مود را وارد فاز جدیدی کرده. این ربطه کاربری برای 30 گوشی شیائومی ارائه میشود.رابط کاربری جدید قادر به بررسی اپلیکیشن‌ها است و به کاربر نشان می‌دهد کدامیک بدون اطلاع وی به امکانات مختلف گوشی هوشمند دسترسی دارند. چندی پیش گفته شد که شیائومی در هند اقدام به جذب افرادی برای آزمایش رابط کاربری MIUI 12 کرده است و روی رام جهانی آن کار می‌کند. تاکنون مشخص شده است که بیش از ۳۰ محصول از شیائومی رابط کاربری MIUI 12 را دریافت خواهند کرد.حالت تاریک جدید رابط کاربری MIUI 12 که شیائومی از آن با نام Dark Mode 2.0 یاد می‌کند ضمن تاریک کردن فضای کلی رابط کاربری، قابلیت کاهش نور والپیپرها را به گوشی‌های شیائومی می‌آورد. قابلیت دارک مود ۲ خودش را با ساعت‌های خاص وفق می‌دهد و این یعنی به‌مرور زمان هرچه به شب نزدیک شوید، روند تیره شدن والپیپر به‌تدریج بیشتر می‌شود.  5.0
ارتباط با پشتیبانی شیرازآنلاین
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید