چگونگی استفاده از کیبورد به جای ماوس

سه شنبه 27 مهر 1400 767 بازدید کننده گروه تکنولوژُی

چگونگی استفاده از کیبورد به جای ماوس

 

 

اگر شما یک ماوس دارای نقص دارید یا امکان پیدا کردن ان را ندارید نگران نباشید، با استفاده از این ترفند می توانید صفحه کلید خود را به ماوس تبدیل کنید. قبل از اینکه این موضوع را توضیح دهیم، آیا می دانید ماوس می تواند عملکرد صفحه کلید را نیز انجام دهد؟ برای این کار روی دکمه start کلیک کنید و On Screen Keyboard را جستجو کنید. صفحه کلیدی را روی صفحه مشاهده خواهید کرد که میتوانید با استفاده از ماوس از آن استفاده کنید. ساده ترین راه برای این که صفحه کلید را به ماوس تبدیل کنید استفاده از میانبر Alt + Shift + NumLock است. میانبرها بسیار سریع و ساده هستند اما اگر می خواهید از مراحل انجام این ترفند مطلع شوید دستورات زیر را دنبال کنید.

 

کنترل پنل را از کنید و view را بر اساس category تنظیم کنید. سپس مراحل زیر را دنبال کنید.

Ease of Access >> Ease Of Access Center >> Make the mouse easier to use >> Turn on Mouse Keys را فعال کنید. برای افزایش سرعت و شتاب ماوس، روی Setup mouse keys کلیک کنید.

 

اگر از ویندوز XP استفاده می کنید پس از باز کردن پنجره کنترل پنل، این مراحل را دنبال کنید.

Switch to classic view >> Accessibilitu Options >> Mouse Tab >> Mousekeys

سپس کلید NumLock را فشار دهید تا کار تمام شود.


مشخصات من نمایش داده شود :
کد روبرو را وارد کنید :
چگونگی استفاده از کیبورد به جای ماوسشیراز آنلاین اولین وارد کننده تجهیزات شبکه در ایران10/19/2021  اگر شما یک ماوس دارای نقص دارید یا امکان پیدا کردن ان را ندارید نگران نباشید، با استفاده...   اگر شما یک ماوس دارای نقص دارید یا امکان پیدا کردن ان را ندارید نگران نباشید، با استفاده از این ترفند می توانید صفحه کلید خود را به ماوس تبدیل کنید. قبل از اینکه این موضوع را توضیح دهیم، آیا می دانید ماوس می تواند عملکرد صفحه کلید را نیز انجام دهد؟ برای این کار روی دکمه start کلیک کنید و On Screen Keyboard را جستجو کنید. صفحه کلیدی را روی صفحه مشاهده خواهید کرد که میتوانید با استفاده از ماوس از آن استفاده کنید. ساده ترین راه برای این که صفحه کلید را به ماوس تبدیل کنید استفاده از میانبر Alt + Shift + NumLock است. میانبرها بسیار سریع و ساده هستند اما اگر می خواهید از مراحل انجام این ترفند مطلع شوید دستورات زیر را دنبال کنید. کنترل پنل را از کنید و view را بر اساس category تنظیم کنید. سپس مراحل زیر را دنبال کنید.Ease of Access >> Ease Of Access Center >> Make the mouse easier to use >> Turn on Mouse Keys را فعال کنید. برای افزایش سرعت و شتاب ماوس، روی Setup mouse keys کلیک کنید. اگر از ویندوز XP استفاده می کنید پس از باز کردن پنجره کنترل پنل، این مراحل را دنبال کنید.Switch to classic view >> Accessibilitu Options >> Mouse Tab >> Mousekeysسپس کلید NumLock را فشار دهید تا کار تمام شود.5.0
ارتباط با پشتیبانی شیرازآنلاین
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید