واکنش <<الک بالدوین>> بازیگر و ستاره سینما آمریکایی پس از قتل غیر عمد فیلم بردار

شنبه 1 آبان 1400 352 بازدید کننده گروه آخرین اخبار

واکنش <<الک بالدوین>> بازیگر و ستاره سینما آمریکایی پس از قتل غیر عمد فیلم بردار

 

 

 

 

الک بالدوین (Alec Baldwin) : من به طور کامل با تحقیقات پلیس برای بررسی نحوه وقوع این فاجعه همکاری میکنم و با همسر او در تماس هستم و از او و خانواده اش حمایت میکنم. قلب من برای همسر، فرزند و همه کسانی که (هالینا) را میشناختند و دوستش داشتند، شکسته است.

 

وی در صفحه اجتماعی توییتر خود در رابطه با این حادثه نوشت: ((هیچ واژه ای برای رساندن شوک و اندوهم در مورد حادثه غم انگیزی که جان (هالینا هاچینز) همسر، مادر و همکار تحسین شده ما را گرفت، وجود ندارد.))

 

 

 

 

خبر کشته شدن هالینا هاچینز (Halyna Hutchins) مدیر فیلم برداری 42 ساله اهل اوکراین، سر صحنه فیلم برداری فیلم ((RUST)) با شلیک گلوله توسط (الک بالدوین) با اسلحه ای که قرار بود مشقی باشد، در راس اخبار رسانه ها قرار گرفته است.

 

در این حادثه (جوئل سوزا) کارگردان این فیلم نیز مجروح شده و تحت مراقبت پزشکی در بیمارستان شهر سانتافه، مرکز ایالت (نیومکزیکو) قرار گرفته است.

 

هنوز هیچ فردی در رابطه با این حادثه دستگیر نشده و بازپرسان در حال بازجویی و مصاحبه با شاهدان عینی این اتفاق تلخ در این پروژه سینمایی هستند.


مشخصات من نمایش داده شود :
کد روبرو را وارد کنید :
واکنش <<الک بالدوین>> بازیگر و ستاره سینما آمریکایی پس از قتل غیر عمد فیلم بردارشیراز آنلاین اولین وارد کننده تجهیزات شبکه در ایران10/23/2021    الک بالدوین (Alec Baldwin) : من به طور کامل با تحقیقات پلیس برای بررسی نحوه ...     الک بالدوین (Alec Baldwin) : من به طور کامل با تحقیقات پلیس برای بررسی نحوه وقوع این فاجعه همکاری میکنم و با همسر او در تماس هستم و از او و خانواده اش حمایت میکنم. قلب من برای همسر، فرزند و همه کسانی که (هالینا) را میشناختند و دوستش داشتند، شکسته است. وی در صفحه اجتماعی توییتر خود در رابطه با این حادثه نوشت: ((هیچ واژه ای برای رساندن شوک و اندوهم در مورد حادثه غم انگیزی که جان (هالینا هاچینز) همسر، مادر و همکار تحسین شده ما را گرفت، وجود ندارد.))    خبر کشته شدن هالینا هاچینز (Halyna Hutchins) مدیر فیلم برداری 42 ساله اهل اوکراین، سر صحنه فیلم برداری فیلم ((RUST)) با شلیک گلوله توسط (الک بالدوین) با اسلحه ای که قرار بود مشقی باشد، در راس اخبار رسانه ها قرار گرفته است. در این حادثه (جوئل سوزا) کارگردان این فیلم نیز مجروح شده و تحت مراقبت پزشکی در بیمارستان شهر سانتافه، مرکز ایالت (نیومکزیکو) قرار گرفته است. هنوز هیچ فردی در رابطه با این حادثه دستگیر نشده و بازپرسان در حال بازجویی و مصاحبه با شاهدان عینی این اتفاق تلخ در این پروژه سینمایی هستند.5.0
ارتباط با پشتیبانی شیرازآنلاین
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید