همه چیز راجب بورس

شنبه 31 خرداد 1399 933 بازدید کننده گروه آخرین اخبار

همه چیز راجب بورس

مردم تمامی جوامع همیشه به دنبال راهی برای ییشتر کرد پول خود یا از دست ندادن ارزش سرمایه خود هستند.در کشور ما به دلیل مشکلات اقتصادی فراوان همواره ارزش پول و سرمایه در حال نزول است به همین دلیل مردم به دنبال راهی برای افزاش سرمایه خود هستند.

بعضی افراد خرید دلار و بعضی از افراد خرید سکه و طلا را انتخاب میکنند اما بعضی افراد دیگر به دنبال خرید سهام در بازار بورس هستند ما در این مقاله با مزایا و معایب بازار بورس بیشتر آشنا میشویم و به شما کمک میکنیم انتخاب درستی داشته باشید.

شروع کار

افرادی که تازه وارد این کار میشوند توجه داشته باشند که بازار بورس میتواند سود های آنچنانی به همراه داشته باشد ولی از طرفی میتواند ضرر هنگفتی به شما بزند پس برای شروع کار شما به یک مشاوره مسلط به اینکار نیاز دارید چراکه در دنیای اینترنت فقط راجب سود این کار صحبت میشود اما کسی از روش های ضرر نکردن صحبت نمیکند.کلید موفقیت در این کار یک مشاور خوب و زمان کافی گذاشتن وداشتن اطلاعات به روز میباشد.

 

کدام روش بهتر است؟ خرید طلا سکه دلار یا سهام

نمودار زیر میزان رشد اقتصادی از سال 71 تا سال 96 در بازارهای مختلف را نشان میدهد.

 

در این نمودار  میبینید که بازار بورس بهترین بازار سرمایه گذاری است.البته این نمودار بازده زمانی 26 سال را نشان میدهد که در جدول زیر بازده زمانی 10 سال را به شما نشان میدهیم

 

   

جدول بالا نشان دهنده مقایسه میزان بازدهی بازارهای مختلف از سال 88 تا سال 98 میباشد.همنطور که میبینید این جدول بیانگر پیشتاز بودن بازار خرید سهام میباشد. بورس در ده سال گذشته از بازار سکه نزدیکترین رقیب خود فاصله گرفته. حالا میخواهیم جزئی تر به آمار نگاه کنیم.

همانطور که در نمودار بالا مشخص است بازار بورس در نیم دوم سال 98 بازار بورس با 69% مثل همیشه سبز است در حالی که بازار طلا سکه و دلار افت داشته است بازار مسکن هم در این بازده زمانی 17% بوده.این نمودارها ببیانگر آن است که بازار بورس برای سرمایه گذاری جای مناسبتری است.توجه داشته باشید این نمودارها در بازده زمانی یک تا بیست سال است.

 

مزایا و معایب بورس

 

 

مزایا

1_امکان ورود به این بازار برای هر شخص وجود دارد.

همه افراد میتوانند در این بازار حضور پیدا کنند و محدودیت خاصی وجود ندارد تنها محدودیتی که وجود دارد حداقل مدرک تحصیلی دیپلم هنگام دریافت کد بورسی میباشد.البته به صورت غیر مستقیم هم میتوان وارد بورس شد.

2_شما میتوانید با مبلغ ناچیزی هم وارد بورس شوید.

برخلاف بیشتر بازارها که یاز به سرمایه زیادی دارند بازار بورس به سرمای ناچیزی نیاز دارد.

3_راحتی در دسترس بودن سرمایه

وقتی شما بخواهید در بازار مسکن فعالیت داشته باشید زمان زیادی برای فروش ملک خود باید صرف کنید.برای فروش طلا و سکه هم شما به صرف کردن زمان و حضور فیزیکی دارید.در بازار بورس شما به حضور فیزیکی نیاز ندارید و با یک موبایل یا لپ تاپ هم میتوانید فعالیت داشته باشید.

4_پول شما همیشه نقد است

شما هر زمان که بخواهید میتوانید سهامی را که خریداری کردید به روش برسانید.

خبر خوب برای فعالان این حوزه

یک مزیت جدید به بازار بورس اضافه میشود سازمان بورس ایران در اقدامی جدید امکان فروش تعهدی را برای کاربران فراهم خواهد کرد یعنی شما هم با بالا رفتن و هم با پایین آمدن سهام میتوانید سود کنید.

 

 

 


مشخصات من نمایش داده شود :
کد روبرو را وارد کنید :
همه چیز راجب بورسشیراز آنلاین اولین وارد کننده تجهیزات شبکه در ایران6/20/2020مردم تمامی جوامع همیشه به دنبال راهی برای ییشتر کرد پول خود یا از دست ندادن ارزش سرمایه خود هستند.در... مردم تمامی جوامع همیشه به دنبال راهی برای ییشتر کرد پول خود یا از دست ندادن ارزش سرمایه خود هستند.در کشور ما به دلیل مشکلات اقتصادی فراوان همواره ارزش پول و سرمایه در حال نزول است به همین دلیل مردم به دنبال راهی برای افزاش سرمایه خود هستند.بعضی افراد خرید دلار و بعضی از افراد خرید سکه و طلا را انتخاب میکنند اما بعضی افراد دیگر به دنبال خرید سهام در بازار بورس هستند ما در این مقاله با مزایا و معایب بازار بورس بیشتر آشنا میشویم و به شما کمک میکنیم انتخاب درستی داشته باشید.شروع کارافرادی که تازه وارد این کار میشوند توجه داشته باشند که بازار بورس میتواند سود های آنچنانی به همراه داشته باشد ولی از طرفی میتواند ضرر هنگفتی به شما بزند پس برای شروع کار شما به یک مشاوره مسلط به اینکار نیاز دارید چراکه در دنیای اینترنت فقط راجب سود این کار صحبت میشود اما کسی از روش های ضرر نکردن صحبت نمیکند.کلید موفقیت در این کار یک مشاور خوب و زمان کافی گذاشتن وداشتن اطلاعات به روز میباشد. کدام روش بهتر است؟ خرید طلا سکه دلار یا سهامنمودار زیر میزان رشد اقتصادی از سال 71 تا سال 96 در بازارهای مختلف را نشان میدهد. در این نمودار  میبینید که بازار بورس بهترین بازار سرمایه گذاری است.البته این نمودار بازده زمانی 26 سال را نشان میدهد که در جدول زیر بازده زمانی 10 سال را به شما نشان میدهیم    جدول بالا نشان دهنده مقایسه میزان بازدهی بازارهای مختلف از سال 88 تا سال 98 میباشد.همنطور که میبینید این جدول بیانگر پیشتاز بودن بازار خرید سهام میباشد. بورس در ده سال گذشته از بازار سکه نزدیکترین رقیب خود فاصله گرفته. حالا میخواهیم جزئی تر به آمار نگاه کنیم.همانطور که در نمودار بالا مشخص است بازار بورس در نیم دوم سال 98 بازار بورس با 69% مثل همیشه سبز است در حالی که بازار طلا سکه و دلار افت داشته است بازار مسکن هم در این بازده زمانی 17% بوده.این نمودارها ببیانگر آن است که بازار بورس برای سرمایه گذاری جای مناسبتری است.توجه داشته باشید این نمودارها در بازده زمانی یک تا بیست سال است. مزایا و معایب بورس  مزایا1_امکان ورود به این بازار برای هر شخص وجود دارد.همه افراد میتوانند در این بازار حضور پیدا کنند و محدودیت خاصی وجود ندارد تنها محدودیتی که وجود دارد حداقل مدرک تحصیلی دیپلم هنگام دریافت کد بورسی میباشد.البته به صورت غیر مستقیم هم میتوان وارد بورس شد.2_شما میتوانید با مبلغ ناچیزی هم وارد بورس شوید.برخلاف بیشتر بازارها که یاز به سرمایه زیادی دارند بازار بورس به سرمای ناچیزی نیاز دارد.3_راحتی در دسترس بودن سرمایهوقتی شما بخواهید در بازار مسکن فعالیت داشته باشید زمان زیادی برای فروش ملک خود باید صرف کنید.برای فروش طلا و سکه هم شما به صرف کردن زمان و حضور فیزیکی دارید.در بازار بورس شما به حضور فیزیکی نیاز ندارید و با یک موبایل یا لپ تاپ هم میتوانید فعالیت داشته باشید.4_پول شما همیشه نقد استشما هر زمان که بخواهید میتوانید سهامی را که خریداری کردید به روش برسانید.خبر خوب برای فعالان این حوزهیک مزیت جدید به بازار بورس اضافه میشود سازمان بورس ایران در اقدامی جدید امکان فروش تعهدی را برای کاربران فراهم خواهد کرد یعنی شما هم با بالا رفتن و هم با پایین آمدن سهام میتوانید سود کنید.   5.0
ارتباط با پشتیبانی شیرازآنلاین
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید