آشنایی با Safe Mode میکروتیک

پنج شنبه 17 فروردین 1402 367 بازدید کننده گروه آخرین اخبار

آشنایی با Safe Mode میکروتیک

آشنایی با Safe Mode میکروتیک

 

گاهی اوقات امکان دارد تنظیماتی را روی روتر اعمال کنیم که دسترسی ما را به روتر قطع کند ( به جز دسترسی مستقیم Console ), معمولاً این اتفاق تصادفی است اما راهی برای بازگشت تنظیمات به حالت قبل نیست.

وضعیت Safe mode برای این مورد می تواند مورد استفاده قرار بگیرد تا ریسک های این چنینی را به حداکثر برساند.

در محیط ترمینال با کلیدهای ترکیبی [CTRL]+[X] و در نرم افزار وینباکس با دکه safe mode این حالت فعال می شود و تا زمانی که در حالت Safe Mode هستیم تنظیمات روی روتر اعمال شده ولی ذخیره نخواهد شد.

برای ذخیره تنظیمات اعمال شده لازم است مجددا برروی کلید ترکیبی [CTRL]+[X] یا دکمه Safe Mode کلیک می کنیم.

اگر ارتباط بصورت ریموت باشد مثلاً از طریق Telnet یا Winbox با توجه به اینکه ارتباط TCP است و timeout اتصالات TCP حدواً تا ۹ دقیقه می باشد تا این مدت زمان ممکن است طول بکشد تا تنظیمات به حالت قبل از قطعی برگردد.

 

در نظر داشته باشید حداکثر تا ۱۰۰ تغییر را روتر می تواند ذخیره نگه دارد و در صورت قطعی به حالت قبل بازگرداند پس safe mode را برای انجام تنظیمات کوتاه و کوچک مورد استفاده قرار دهید.

 

 


مشخصات من نمایش داده شود :
کد روبرو را وارد کنید :
آشنایی با Safe Mode میکروتیکشیراز آنلاین اولین وارد کننده تجهیزات شبکه در ایران4/6/2023آشنایی با Safe Mode میکروتیک گاهی اوقات امکان دارد تنظیماتی را روی روتر اعمال کنیم که دسترسی ما... آشنایی با Safe Mode میکروتیک گاهی اوقات امکان دارد تنظیماتی را روی روتر اعمال کنیم که دسترسی ما را به روتر قطع کند ( به جز دسترسی مستقیم Console ), معمولاً این اتفاق تصادفی است اما راهی برای بازگشت تنظیمات به حالت قبل نیست.وضعیت Safe mode برای این مورد می تواند مورد استفاده قرار بگیرد تا ریسک های این چنینی را به حداکثر برساند.در محیط ترمینال با کلیدهای ترکیبی [CTRL]+[X] و در نرم افزار وینباکس با دکه safe mode این حالت فعال می شود و تا زمانی که در حالت Safe Mode هستیم تنظیمات روی روتر اعمال شده ولی ذخیره نخواهد شد.برای ذخیره تنظیمات اعمال شده لازم است مجددا برروی کلید ترکیبی [CTRL]+[X] یا دکمه Safe Mode کلیک می کنیم.اگر ارتباط بصورت ریموت باشد مثلاً از طریق Telnet یا Winbox با توجه به اینکه ارتباط TCP است و timeout اتصالات TCP حدواً تا ۹ دقیقه می باشد تا این مدت زمان ممکن است طول بکشد تا تنظیمات به حالت قبل از قطعی برگردد. در نظر داشته باشید حداکثر تا ۱۰۰ تغییر را روتر می تواند ذخیره نگه دارد و در صورت قطعی به حالت قبل بازگرداند پس safe mode را برای انجام تنظیمات کوتاه و کوچک مورد استفاده قرار دهید.  5.0
ارتباط با پشتیبانی شیرازآنلاین
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید