تجهیزات شبکه اکتیو چیست؟

تجهیزات شبکه شامل دو دسته اکتیو و پسیو می باشند. تجهیزات شبکه اکتیو دستگاه هایی اند که برای عملکرد به منبع تغذیه نیاز دارند و به طور فعال در انتقال و پردازش داده ها نقش دارند.

انواع تجهیزات اکتیو شبکه

روتر

کار روترها مسیریابی بسته داده بین شبکه های مختلف می باشد. شما می توانید از روتر ها برای مسیریابی بسته داده ها، پل ارتباط بین شبکه ها مختلف، فایروال و امنیت، اتصال به اینترنت و ... استفاده کنید

انواع روتر

روتر ها انواع مختلفی دارند که هر کدام با توجه به ویژگی های خاص خود مناسب شبکه های مختلف می باشند. ......

خرید روتر

در مجموعه شیراز آنلاین شما می توانید انواع روتر ها اعم از روتر میکروتیک، روتر سیسکو و ... را برای شبکه اتان خرید کنید.

سوئیچ شبکه

سوئیچ های شبکه برای اتصال دستگاه های مختلف شبکه شما و ارسال داده ها به دستگاه های مقصد استفاده می شوند

انواع سوئیچ شبکه

سوئیچ های شبکه انواع مختلفی دارند که با توجه به تعداد پورت ها و ... در شبکه شما استفاده می شوند.

خرید سوئیچ شبکه

شما می توانید از شیرازآنلاین انواع سوئیچ های سیسکو، میکروتیک و ... را با تعداد پورت های متفاوت و سرعت و دیگر ویژگی های منحصر به فرد خریداری کنید.

اکسس پوینت

اکسس پوینت ها وظیفه ایجاد یک شبکه بی سیم و اتصال دستگاه ها به یکدیگر در شبکه را دارند. شما با خرید اکسس پوینت می توانید یک شبکه بی سیم را در خانه، دفاتر و هر محیط دیگری ایجاد کنید.

انواع اکسس پوینت

اکسس پوینت ها در برند های مختلف میکروتیک، یونیفای، TP-Link و ... می باشند.

خرید اکسس پوینت

خرید اکسس پوینت با توجه به نیاز های شبکه شما بستگی دارد. در شیرازآنلاین می توانید انواع اکسس پوینت از برند های مختلف را بیابید و هنگام خرید از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره ببرید.

سرور شبکه

سرور ها خدمات مختلفی مانند وب، ایمیل، دیتابیس و ... را به کاربران شبکه ارائه می دهند.

انواع سرور

سرور ها با توجه به ویژگی ها و مشخصات خود انواع بسیار مختلفی دارند. همچنین شما می توانید برای شبکه اتان با توجه به نیاز خود سرور استوک نیزخریداری نمائید.

خرید سرورشبکه

خرید سرور با توجه به انواع مختلف سرور کار دشواری است. شما می توانید اطلاعات سرور های درخواستی اتان را برای کارشناسان فروش ما ارسال نمائید تا سرور مناسب خود را بیابید.

از دیگر تجهیزات اکتیو شبکه می توان به فایروال، کنترلر وایرلس، تقویت کننده سیگنال و ... نام برد.

خرید تجهیزات اکتیو شبکه

شیرازآنلاین با بیش از 15 سال سابقه فروش تجهیزات شبکه توانسته است  انواع تجهیزات شبکه را به مشتریان خود ارائه دهد. برای خرید انواع تجهیزات اکتیو (active) شبکه با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی آن ها بهره ببرید تا بهترین خرید را داشته باشید.

قیمت تجهیزات اکتیو شبکه

قیمت تجهیزات شبکه با توجه به برند و کارایی و نوع دستگاه متفاوت می باشد. برای استعلام قیمت تجهیزات مورد نیاز خود با بخش فروش تماس بگیرید.

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید