خرید روتر

میکروتیک (Mikrotik) یک شرکت لتوینیایی است که در زمینه تولید تجهیزات شبکه با سیستم عامل RouterOS فعالیت می کند. روترهای میکروتیک به دلیل قابلیت های متنوع و انعطاف پذیری بالا در کنار قیمت مناسب در بازار جهانی بسیار محبوب هستند.

راهنمای خرید روتر

خرید روتر مناسب برای نیاز های شما می تواند مسئاله ای چالش برانگیز باشد. شما در هنگام خرید روتر میکروتیک باید به مسائل زیادی توجه کنید. در ادامه به بررسی نکات مهم هنگام خرید روتر میکروتیک می پردازیم

  1. تعیین نیازها

در ابتدا مشخص کنی نوع استفاده شما از روتر چگونه است. به یک روتر کوچک خانگی نیاز دارید یا یک روتر بزرگ سازمانی. اگر روتر مناسب کسب و کارهای کوچک نیاز دارید باید به مسائلی مانند مدیریت پهنای باند، قابلیت های مسیریابی، VPN و ... توجه کنید.

اگر به روتری برای شبکه بزرگ نیاز دارید مسائل قابل توجه باید پردازنده قوی، حافظه بالا و پورت های متنوع باشد.

  1. تعداد کاربران

تعداد کاربران و دستگاه های متصل را در نظر بگیرید. این اطلاعات هنگام خرید روتر بر انتخاب مدل، توانایی مدیریت و اتصالات تاثیر می گذارند.

  1. پهنای باند

میزان پهنای باند و سرعت اینترنت درخواستی را در نظر بگیرید. روترهای مختلف میکروتیک از سرعت های متفاوت و پهنای باند مختلف پشتیبانی می کند.

  1. مشخصات فنی

قدرت پردازشی و RAM تاثیر زیادی بر عملکرد دستگاه دارند. برای شبکه های بزرگ و کاربردهای پیچیده نیاز به پرازنده و RAM قدرتمند تری دارید.

  1. قابلیت های بی سیم

اگر به یک روتر وایرلس نیاز دارید باید استانداردهای Wi-Fi را در نظر بگیرید. به باندهای فرکانسی 2.4 و 5GHz توجه کنید. علاوه بر آن تعداد و نوع آنتن ها نیز بر کیفیت سیگنال بی سیم تاثیرگذار است.

  1. امنیت

ویژگی های امنیتی مانند فایروال، vpn و ... برای شبکه اتان مسئاله مهمی می باشد که باید به آن توجه کنید.

hAP ac3 میکروتیک یک روتر خانگی با پردازنده 4 هسته ای و Wi-Fi دوباند می باشد. این روتر با قیمت مناسب و قابلیت های خود برای شبکه های کوچک و خانگی بسیار مناسب می باشد.

ابر روتر ccr1036-8G-2S+EM یکی از روتر های مناسب شبکه های بزرگ و پیچیده می باشد. این روتر دارای پردازنده 36 هسته ای ، 8 پورت گیگابیت و رم 16GB می باشد که این ویژگی ها روتر را مناسب شبکه های بزرگ و دیتاسنتر می کند.

قیمت روتر میکروتیک

روترها در انواع و مدل های مختلفی به بازار عرضه می شوند. ویژگی های متفاوت روتر ها در قیمت آن ها تاثیر زیادی دارد. قیمت روتر میکروتیک بسته به مدل آن از 10 میلیون و 100 میلیون و بیشتر متفاوت می باشد. برای استعلام قیمت روتر درخواستی خود با بخش فروش تماس بگیرید.

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید