خرید سرور HP

سرورهای HPE(Hewlett Packard Enterprise) با کیفیت بالا، کارایی گسترده، امنیت مناسب و انعطاف پذیری از اجزای اصلی شبکه های گسترده و قوی می باشند. این سرور ها به طور گسترده در انواع صنایع استفاده می شوند. در زیر به ویژگی های اصلی سرورهای HPE می پردازیم:

  • سرورهای HPE از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کنند. کیفیت ساخت بالای آن ها خریدشان را به یکی از ضروری ترین اجزای هر شبکه قدرتمندی تبدیل کرده است.
  • این سرورها با قدرت پردازشی و حافظه بالا امکان اجرای برنامه های پرسرعت و پیچیده را برای شما فراهم می کند.
  • از نظر امنیت سرور HP از امکانات امنیتی متعددی مانند ریشه اعتماد سیلیکونی HPE و ماژول TPM امنیت شبکه شما را به خوبی تضمین می کند.
  • از نرم افزارهای مدیریتی سرور می توان به نرم افزارهایی مانند HPE OneView و HPE iLO اشاره کرد. این نرم افزار ها به شما امکان مدیریت و نظارت بر روی سرور شبکه اتان را از راه دور می دهد.
  • انعطاف پذیری از دیگر ویژگی های سرورhpe می باشد. شما با خرید سرور hpe می توانید از معماری مدولار و قابل تنظیم آن بهره ببرید که به شما این امکان را می دهد که بتوانید قطعات مختلف را بر اساس نیازهای خاصتان انتخاب و ترکیب کنید.

 

هارد سرور hpe

سرورهای hpe از انواع هارد های مختلفی استفاده می کنند. از سری هاردهای سرور hpe می توان به هارد های SAS، هارد SARTA ، هارد NVMe و هاردهای SSD اشاره کرد که هرکدام می تواند با توجه به نیازهای شما مورد استفاده قرار بگیرد.

قیمت سرور HP

قیمت سرور های HPE به مسائل زیادی بستگی دارد. برای مثال قیمت سرورها به مدل سرور، توانایی سرور، مشخصات فنی، امکانات اضافی، اندازه سخت افزاری و ... تاثیر دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق سرور های HPE با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

انواع سرور های HPE

سرور اچ پی DL380 G10

سرور اچ پی DL380 G9

 سرور اچ پی DL380p G8

 

 دوره سرور HPE

عمرمفید سرور های HPE به شرایط مختلفی بستگی دارد اما به طور کلی می توان گفت هر سرور HPE حدودا 3 تا 5 سال عمر مفید دارد. موارد تعیین کننده سرور HPE شامل موارد زیر می باشد:

سرور هایی که به طور مداوم و با بار کالایی بالا استفاده می شوند عمر کمتری دارند.

سرور های جدیدتر مثل سرور های نسل 11 عمر مفید بیشتری به نسبت سرورهای قدیمی تر دارند.

خرید سرور HPE در تهران

مجموعه شیرازآنلاین می تواند تمام سفارشات تجهیزات شبکه شما را با ارسال فوری در شیراز و تهران به دستتان برسد. همچنین امکان ارسال به تمام نقاط ایران نیز در 24 ساعت میسر است. 

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید